reapersnightmarereapersnightmare

Main News Art Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

All 13 art Reviews


my art my art

Rated 5 / 5 stars

omg

i am better in my sleep lol. nah thats very good ( compared to me xD) hey its jimmy. i was talking to ryan and he said u had NG ur pretty good.



Holiday greetings from DAD Holiday greetings from DAD

Rated 5 / 5 stars

haha

love it. i think it would be neat if the title of the newspaper was readable and said WANTED with a picture of dad.



Melting Beast Melting Beast

Rated 4.5 / 5 stars

ha

looks like tarboy


People find this review helpful!

Prometheus RX-001 Prometheus RX-001

Rated 5 / 5 stars

digimon digatal monsters go digi idk

ya looks like geogrey mon or that digimon with built in swords

i like anime 10/10



RTD Devourer Tank Mk.II RTD Devourer Tank Mk.II

Rated 5 / 5 stars

asta lavist bitches haha

love your transformers styl and the humunganormous tank stuff. and the title thing i wrote thats just what i would say if i ws driving that beast.


Sanchez150894 responds:

glad that ya like it! ^^


Motherlord Motherlord

Rated 4 / 5 stars

damn

either someone has a hangover or had a rough night (ya that kinda night).



Salamander Salamander

Rated 5 / 5 stars

sweet

looks like a yu-gi-oh monster. i like it



SC. #14 - Fushi SC. #14 - Fushi

Rated 5 / 5 stars

love it

high marks because 1 i like pokemon and 2 yuor good at anime


People find this review helpful!

Wolverine Freaky Wolverine Freaky

Rated 5 / 5 stars

alright

i love xmen but this. awsomeness wolerine shaving lmao i think it would have been netter if he was shaving his legs but i still like it.



Freaky Mickey Mouse Junkie Freaky Mickey Mouse Junkie

Rated 4.5 / 5 stars

haha

hey lil boys and girls. lol. your style looks similar to that tv show called flapjack is that who inspiered you?


dimitrikozma responds:

Hi reapersnightmare.
I don't know about this tv show flapjack. I will research about it, but it's not a inspiration.
Thanks for you hint. :-)